Friday 19 October 2012

PESTA KONVO UKM 2012

PESTA KONVO UKM 2012


Hari ni ktorg (Aku, Kak Roha & Kak Bijan) pergi pesta konvo UKM yang ke-40 kt dataran Dewan Gemilang (DG). Dah 3 tahun aku xpergi pesta konvo UKM lepas degree dulu dan aku rase xde banyak perubahan. Gerai makanan masih di bawah dan gerai2 yang lain di dataran DG. Disebabkan ktorg datang time lepas org laki2 solat jumat, meragam la perut ktorg (lapooo). So, tempat y dituju adalah gerai mknn. So ktorg ber3 order la char kue  tiow. Kesian sunggu Kak Roha, air die kene buang dgn adik y bersihkan meja mkn. Hehe. Tula sape suro tingglkan air tu kt atas meja time ktorg oder mknn. =P...
Tak lame lepas tu, ujan punye la lebat. Dah habis mkn char kue tiow tu, Kak Roha n Kak Bijan order lagi nasi ayam. Konon nk menghabiskan masa sementara tunggu hujan. Padahal dorg lapr la tu.. aiceh2... Aku xnk la mkn nsi ayam. Tgh kosongkan perut nk mkn bende y merepek2.. Hihi...

Ni lah die Kak Roha & Kak Bijan tgh mkn (2nd round) nasi ayam

Alhamdulillah...Licin suda...

Lepas mkn, ktorg jln2 la gerai jualan y lain. Next time aku upload gamba gerai pesta konvo. Kesimpulannya, pesta konvo adalah tempat untuk menghabiskan $$$$$...haha...


0 comments:

Post a Comment